Ruilen en retourneren
-
Als u verkeerde artikelen hebt ontvangen of als de artikelen die u hebt ontvangen defect zijn, stuur dan een e-mail naar support@ajnamilan.nl er verder over te praten.
Bent u niet tevreden met de ontvangen producten, dan kunt u deze binnen 30 dagen na ontvangst retourneren, op voorwaarde dat de producten in originele staat en verkoopbaar zijn.
Bij retournering heeft u recht op volledige terugbetaling, maar de verzendkosten voor de retourzending zijn niet inbegrepen. Artikelen die er gebruikt of geopend uitzien, of die niet in de originele staat zijn, kunnen wij niet terugbetalen of ruilen. -
Vraag een terugbetaling aan
Download, print en vul het retourformulier in als u dat nog niet gedaan heeft. Vraag het retourformulier aan via onderstaand formulier. Stuur het retourformulier samen met een foto van de producten die u retourneert naar support@ajnamilan.nl per e-mail. Zodra uw retourzending is goedgekeurd, dient u ervoor te zorgen dat deze goed is verpakt en voldoet aan alle hieronder vermelde voorwaarden. Vermeld duidelijk "Retourneren" op de buitenverpakking van uw pakket. Maak gebruik van een verzekerde trackingservice om er zeker van te zijn dat uw pakket veilig bij ons aankomt. Stuur een tracking-e-mail met de trackinginformatie naar support@ajnamilan.nl
-
Retourvoorwaarden en richtlijnen
Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en in de originele plastic verpakking zitten.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor de verzendkosten van geretourneerde artikelen.
Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn om schade tijdens de verzending te voorkomen.
Zorg ervoor dat alle retourzendingen worden verzonden met een verzekerde en traceerbare service. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of verlies van artikelen tijdens het retourtransport.
Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd; Zonder goedkeuring wordt uw retourzending niet verwerkt.
Eenvoudig retourneren in drie eenvoudige stappen:
Stap 1: Vraag het retourformulier aan via onderstaand contactformulier. Vermeld uw bestelnummer, e-mailadres en de reden voor retournering.
Stap 2: Verstuur uw bestelling. Verstuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier naar het adres dat op het retourformulier vermeld staat. Zorg ervoor dat het pakket een trackingcode heeft. Als verzender bent u verantwoordelijk en wij willen geen misverstanden.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op uw bankrekening Zodra wij het pakket hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen op uw bankrekening staat. -
Contact
Heeft u vragen over uw retourzending? Wilt u een opmerking plaatsen? Wij zijn er om u te helpen! U kunt contact met ons opnemen via de volgende kanalen:
Voor vragen of opmerkingen kunt u een e-mail sturen naar support@ajnamilan.nl